22 éves Lakatos Ricsi, megmutatta hogy mennyi pénzt keres havonta, és azt is, hogy mivel


Sziasztok Ricsi vagyok, a képen az én egy havi bevételemet láthatjátok. 12 millió forint körül keresek, hol kevesebb kicsit, hol több :)
Nem tanultam az iskolában semmit, már a 8 általános után kiléptem a nagybetűs életbe..Aztán jöttem rá, hogy munkával és illegális dolgokkal nem fogok pénzt keresni, mert a munkából nem lehet megélni az illegálisért pedig lecsuknak a börtönbe..

Ekkor találtam egy weboldalt, ahol azóta már 2 éve dolgozom is, mint partner. Annyi a feladatom, hogy egy grafikont figyelve, el kell döntsem, hogy egy adott termék árfolyama nőni fog vagy esni a következő 1 percben. Ha eltalálom, akkor nagyjából 10-20 ezer forintot keresek vele, 1 perc alatt. :)

Hogy miért osztom meg ezt veletek? Azért mert ami Magyarországon megy, az felháborít, és ezzel nekem nem lesz egy forinttal se kevesebb bevételem, vagy pénzem. Akik ezt csinálják, irigyek, és senkinek nem szólnak róla, de én most ezt megtöröm, és tessék.

Fontos, hogy a weboldalra érkezve ezerötszáz, két ezer forint körüli összeget be kell fektetned,hogy megkapd a bónuszt. Ez az összes, ha megterhelő, és nem mered befektetni, akkor meg is érdemled, hogy nem leszel gazdag :) Aki mer, az NYER!

A weboldalt ITT érheted el, a feladatod, hogy amikor megnyílik, rákattintassz a "START EARNING" feliratra, ami annyit jelent, hogy kezdjünk el pénzt keresni, ezután kérni fog a rendszer tőled egy valós email címet, és már bent is vagy, tovább dob a rendszer az éles felületre, ahol láthatod a kereskedés menetét. Jobb oldalt lesz egy Zöld gomb, arra kattints, ha szerinted növekedni fog az árfolyam, alatta egy piros gomb van, arra pedig, ha csökken.

Először kapsz 10 ezer dollár játékpénzt, amivel gyakorolhatsz. Kötelezettségektől mentesen! Ha már úgy érzed, hogy ráéreztél, és érzed, hogy mikor fog nőni, és mikor csökken, akkor lehet valós pénzzel is játszani.

Fontos, először tanulmányozd a rendszert, a 10 ezer dollár játékpénzt játszd el, hogy megtanuld a rendszer működését.

Ha szerinted hasznos volt, és a segítőkészésgem szeretnéd értékelni, akkor oszd meg ezt a cikket, és kattints a weboldalra, regisztrálj. 

22 éves Lakatos Ricsi, megmutatta hogy mennyi pénzt keres havonta, és azt is, hogy mivel 22 éves Lakatos Ricsi, megmutatta hogy mennyi pénzt keres havonta, és azt is, hogy mivel Reviewed by Ismeretlen szerző on 7:39:00 Rating: 5

Ajánló

Üzemeltető: Blogger.
X